Not known Details About بیماری زونا چند وقت طول میکشد

Wiki Article

دو شاخصه شناسایی توهمات پارانوئید (۱) آمادگی ذهنی پذیرش سست‌ترین شواهد در حمایت از باورهای غیرواقعی و (۲) عدم توانایی در تشخیص شواهد و ادله مستحکمی است که افکار پارانوید را رد می‌کند.[۲]

تاو‌ل‌های پر از مایع که به عنوان بخشی از جوش‌ها ایجاد می‌شوند. ​

محققان دریافته‌اند عدم توجه عاطفی، فیزیکی و مراقبتی دوران کودکی، نقش مهمی در ایجاد این اختلال در نوجوانی و اوایل بزرگسالی دارد.

چشم انداز (آینده) این اختلال شخصیت معمولاً به این بستگی دارد که فرد مبتلا مایل به پذیرش مشکل خود و متعهد به درمان است یا خیر.

۱۰:۰۰ پماد ضد درد و نحوه‌ی استفاده از آن؛ پاسخ به ۸ سوال مهم ۱۶ بهمن

خانه آهنگ ها پلی لیست آلبوم ها موزیک ویدیوها نقدها

اما در برخی از افراد و به دلایلی که کاملاً مشخص نیست، ممکن است ویروس واریسلا زوستر سال‌ها بعد دوباره ظاهر شوند و در امتداد الیاف عصبی حرکت کنند تا باعث ایجاد زونا شوند.

زونا فقط در افرادی رخ می‌دهد که قبلاً در معرض ویروس واریسلا زوستر (آبله مرغان) قرار داشته اند. عوامل خطر برای ایجاد درمان زونا زونا شامل موارد زیر است:

زونا معمولا ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشند. این بیماری تا وقتی که تاول‌ها خشک و پوسیده شوند، مسری است.

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، در معرض خطر بیشتری برای دچار شدن به زونا و تجربه علائم و عوارض شدید آن هستند.

حدود ۱ تا ۴ درصد از مردم به دلیل مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید، باید وقت خود را در بیمارستان بگذرانند.

همچنین ممکن است یک آزمایش خون برای پیدا کردن آنتی‌بادی‌ها انجام دهد تا مشخص شود که آیا تا به حال در معرض ویروس قرار گرفته‌اید یا خیر.

ممکن است پزشک معالج، داروهای ضد ویروسی را برای بیمار تجویز کند تا از تکثیر ویروس جلوگیری نماید. به کارگیری ​​​​​​​​درمان ضد ویروس می‌تواند به موارد زیر کمک کند:

بیشتر بدانید: چه عواملی باعث ایجاد لالی انتخابی می شود؟

Report this wiki page